O rumuńskim rynku detalicznym i wymaganiach tamtejszego konsumenta w branży retail opowiada Sorin Trocaru, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Modern Expo Group Rumunia. Czytaj więcej »
O rumuńskim rynku detalicznym i wymaganiach tamtejszego konsumenta w branży retail opowiada Sorin Trocaru, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Modern Expo Group Rumunia. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing DIAGEO kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O najszybciej rozwijającej się kategorii środków do prania oraz innowacyjnych rozwiązaniach rozmawiamy z Krzysztofem Brabanderem, Senior Brand Managerem w firmie Henkel. Czytaj więcej »
O nowych technologiach bankowych, innowacyjnych metodach płatności i przekorzystnej ofercie dla przedsiębiorców rozmawiamy z Marcinem Kołakowskim, Dyrektorem Biura Zarządzania i Rozwoju Segmentu Biznes z Banku Pekao S.A. Czytaj więcej »
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku ludzkość zużyła już tyle zasobów naturalnych, ile Ziemia może odnowić w ciągu roku. Priorytetem musi być ograniczenie globalnej konsumpcji, nie da się tego osiągnąć z dnia na dzień. Ale błędem byłoby nie próbować. Hochland zmniejsza zużycie zasobów tam, gdzie to możliwe. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »
Trendy prozdrowotne od wielu lat cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Oprócz unikania wysoko przetworzonej żywności coraz częściej wybiera się produkty nadzwyczaj bogate w witaminy i minerały. O tym, jak producenci żywności powinni przygotować się na nowe wyzwania rozmawiamy z Michałem Czerwińskim, Prezesem Zarządu Purella. Czytaj więcej »
Interaktywna gra strategiczna – tak żartobliwie określa zarządzanie firmą, której poświęcił blisko 30 lat swojego życia wprowadzając ją na szczyt bakaliowej piramidy. Choć wciąż aktywnie zarządza Spółką, stara się nadrabiać zaległości z młodości w zakresie podróży. O wizji, konsekwencji i determinacji w dążeniu do celu, a także o aktywnym przywództwie rozmawiamy... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Małgorzata Duży. Czytaj więcej »
Rodowita z Roztocza to nowość na sklepowych półkach. O początkach biznesu w Polsce opowiada Jack DeVito, Prezes firmy. Czytaj więcej »
O rosnącej świadomości konsumentów whisky, strategii marki oraz o rozwoju portfolio rozmawiamy z Anną Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing w firmie DIAGEO. Czytaj więcej »
O innowacyjności w sektorze Retail rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Zarządu Modern Czytaj więcej »
W wieku pięciu lat zaczął grać w szachy, ma słabość do Toskanii, a najbardziej dumny jest ze swojej rodziny. O osobistym trójkącie szczęścia, wyzwaniach zawodowych i sile rodzinnego biznesu rozmawiamy z Adamem Mokryszem, CEO w Grupie Mokate. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Arkadiusza Słoty, Senior Brand & Digital Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Barilla ma historię, która trwa od ponad 140 lat stając się nierozłącznym elementem włoskiej tradycji. Włosi jedzą makaron najczęściej na świecie a Barilla wytwarza produkty doskonałej jakości, które są dobre nie tylko dla nas, ale także dla naszej planety! Marcello Zaccaria - włoski kucharz opowiedział nam o swojej pasji do gotowania, Polakach i najpopularniejszym programie... Czytaj więcej »
O rosnącej popularności piw bezalkoholowych, sukcesie tegorocznych nowości oraz o nieszablonowych kampaniach wizerunkowych rozmawiamy z Magdaleną Rzepką, Dyrektorem Marketingu w Van Pur. Czytaj więcej »
Hochland Polska prowadzi zrównoważony rozwój w kilku obszarach: rynek, środowisko, miejsce pracy, społeczeństwo. Firma od lat działa w sposób odpowiedzialny wobec pracowników, klientów, konsumentów i dostawców, co jest integralną częścią codziennego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Zakupy spożywcze robi tylko w ekstremalnych sytuacjach wielkiej potrzeby. Uwielbia kajaki, wędkowanie i czas spędzony z rodziną, a praca zawodowa daje mu energię i dużo satysfakcji. O ulubionych serach, oddaniu rodzinie i pięknych miejscach – rozmawiamy z Peterem Knauerem, Prezesem Zarządu Hochland Polska. Czytaj więcej »
Dbałość o środowisko to jeden z trendów, które można zauważyć w niemal każdej branży. Troska o naturę sprawia, że wielu producentów wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania mające wpływ na zmniejszenie powstających zanieczyszczeń. O nowym produkcie – Eco Paragonach – opowiada Mariusz Urbański, Prezes Zarządu w firmie PAPIRUS II STARGARD. Czytaj więcej »
Co cenią konsumenci w żywności, którą wybierają? Jak utrzymać wysoką jakość produktów i tym samym zaufanie klientów? O rynkowych trendach, tradycjach firmy oraz planach na przyszłość opowiada Rafał Walendzik, Managing Director w firmie HJ Heinz Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Eweliny Łukasiak, Junior Communication Managera w firmie Stock Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O zaletach stosowania octu, jego zdrowotnych właściwościach, a także o tym jak wybrać produkt najlepszej jakości opowiada Zenon Badyra, Director of Sales and Marketing w firmie KUHNE Polska, właściciela marek KüHNE i SUDECKI. Czytaj więcej »
O aktualnych trendach, wyzwaniach, a także o tym jak w obliczu coraz większych wymagań ze strony konsumenta utrzymać się wśród liderów rynku i skomponować wyjątkową ofertę, rozmawiamy z Mariuszem Rusinem, Prezesem Zakładów Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Sukces zależy od tego, co dzieje się w naszej głowie” Czytaj więcej »
Trzy pytania do Svetlany Vnučko, Marketing Managera w firmie Unitop kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Ostatnie 18 miesięcy to niezwykle intensywna praca nad pionierskim albumem „WHITE & BLACK” poświęconym w całości życiu krów, mleku i ciężkiej ludzkiej pracy. Mecenasem projektu „WHITE & BLACK” jest Hochland Polska. Wydanie albumu zbiegło się z jubileuszem 25 lat Hochland w Polsce. Na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska... Czytaj więcej »
O popularyzacji formatu 1-litrowej butelki dzięki marce Primavera, trendach na rynku i preferencjach konsumentów rozmawiamy z Leszkiem Rodakiem, Managing Directorem w firmie Polska Woda. Czytaj więcej »
Pasjonat wiedzy oraz wina. Członek Rzeczywisty Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Autor wielu artykułów branżowych. Miłośnik sportów walki oraz narciarstwa alpejskiego. O pasjach przez wielkie P – rozmawiamy z Mariuszem Glenszczykiem, Prezesem Zarządu TiM. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Dominiki Igielińskiej, Koordynator Komunikacji Marketingowej E.Wedel, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
To ważny dzień dla branży rybnej – 27 czerwca obchodzony jest Światowy Dzień Rybołówstwa. Święto to ustanowiła w 1984 roku Światowa Konferencja ds. Rybołówstwa. Z tej okazji zapytaliśmy Kazimierza Kustrę, prezesa firmy SEKO SA, wiodącego polskiego przedsiębiorstwa rybnego, o plany i trendy na najbliższe lata. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od...
Automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad...
To kolejny etap po zakończonej fazie testów wewnętrznych...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za...
Tego lata marka Soplica inspiruje najbardziej egzotycznymi...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadza na rynek nowe...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake:...
Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji...
Nowy wizerunek, nowa energia i... Fiat 500e do wygrania!...